Monday, June 18, 2007

Moving to a new apartment

I moved to my new apartment in Chelsea last weekend. Everything is in boxes and I can only unpack after the work.

But now I still stay in my old apartment in South Street Seaport and sleep on my ex-roommate's couch.

I will update photos after I settle down.

1 comment:

mingchun. chang said...

我有很認真的一口氣看完你的blog
(一邊還搭配玉米蛋餅
可見剛休假回來的早上還真沒事 哈)
真的很讚喔你的照片
常常懷念紐約
想起來的不是特殊的一個區域或景點
常常都是懷念走在街上閒晃
看人看建築看味道
隨處亂看滿滿都是風景
覺得你可以降記錄下來真讚
不過我真該早點過來看的啦
醬就可以慢慢針對一些我特別喜歡的跟你說 哈

我有把我最近做的project放上我blog了
有空來看看鱉

銘純